петък, 9 април 2010 г.

Слънчевият Ангел

Ключът е в това, че аз наистина се отварям към душата си и към моя Слънчев Ангел. Досега не съм казал почти нищо за душата. Слънчевият Ангел е това, което някои хора наричат ангел хранител. Пред­почитам термина "Слънчев Ангел" поради ред причи­ни. Основната сред тях е, че ролята на ангела хранител не се състои всъщност в това да ви защитава, въпреки че прави и това. Някои от нещата, от които личността иска най-силно да бъде защитавана, са неща, които вашият Слънчев Ангел желае най-силно вие да изпи­тате. Основната цел на Слънчевия Ангел е да контро­лира вашата индивидуална и духовна еволюция. Съ­ществуването на Слънчевия Ангел е едно от най-важ­ните неща, които човек може да разбере. Да работиш със Слънчевия Ангел е едно от най-важните и красиви неща, които човек може да направи. Съществуването на Слънчевия Ангел е това, което теософът Елена Блаватска нарича "Тайната на епохите". Той е в осно­вата на ученията на редица от древните школи на мистериите. Така че душата и Слънчевият Ангел за­едно образуват това, което хората наричат Висш Аз.
Много хора работят с Висшия Аз, без да го знаят. Не е нужно да го знаеш, за да работиш с Висшия Аз, но след като го разбереш, съществуват редица други стъпки, които можеш да предприемеш. Висшият Аз наистина се състои от душата, която е част от нас, и от Слънчевия Ангел, който представлява отделно съ­щество. По-нататък, най-висшите форми на работа с енергията стават наистина достъпни за човека, когато той се предаде на Висшия Аз, когато душата и Слън­чевият Ангел работят заедно в тесен съюз. Хората, които искат да научат повече за извънредно тясната връзка между душата и Слънчевия Ангел, могат да прочетат ученията на Д. К. в книгите на Алис Бейли.
Хората често ме питат: "Добре де, как е възможно да правиш всички тези неща? Никога не съм виждал някой друг да върши нещо подобно." Отговорът е, че не "Аз" ги правя, ако под "Аз" се разбира личността. По същество аз се предавам на Висшия Аз, което в крайна сметка означава предаване на Бога, и позволя­вам на зрението и енергиите на Висшия Аз да проник­нат в моята индивидуалност.
Ако разчитате на зрението на своята личност, ще видите едни честоти, а други не. Ако можехте да гледате с очите на Висшия Аз, щяхте да видите това, което Висшият Аз иска да видите, и бихте могли да го видите моментално. Имал съм сеанси с хора, които са се прераждали в култура, която изобщо не познавам. Макар и без да съм наясно, можах да работя с енер­гийни центрове, които бяха нови за мен. Често съм говорил за това, че освен чакрите и меридианите има още доста неща, че има много повече енергийни цен­трове. За да бъда по-конкретен, ще кажа, че пред мен може да седне някой и с помощта на ясновидското с зрение да видя стандартните неща, като например пластовете на аурата, чакрите и меридианите. Въз­можно е след това Висшият ми Аз да ми каже: "Този човек се е прераждал в такава и такава неясна култура - вероятно култура, за която никога до този момент не съм чувал. В нея хората са работили с определени енергийни центрове, които ти не познаваш, и ето как изглеждат те." И след това, хоп, аз веднага ще видя цялата система от центрове, цялата мрежа от канали в този човек, но не можете да го направите, ако виж­дате само с погледа на личността.